Červenec 2010

TOPFEST :D

5. července 2010 v 14:39 | LuciiNQa |  Moje příhody.. články.. blobosti.. atd.. xD xD
já hnusák :D né nwm proč to sem píšu, ale..:D na Fesťáku bylo super..:) prostě vedle nás měli stan 3 ogaři..:D jmenovali se Martin, Mates (Matěj) a Tom...:D byli to slováci :D Martin s Matesem byli dvojčata a bylo jim 14 a tomovi 15 :D a měli stan pro 4 :D a my taky, ale bylo nás tam 5 :D a tg poslední noc sem spala s nima :D:D:D:D:D na to se nedá zapomenout :D prostě Mates furt že jestli spím :D ale celů noc sme nespali...:D furt sme enm kecali a poslůchali skupinu TRAKTOR na kterů sme nešli páč sa nám nechtělo :D tg sme poslůchali ze stanu :D ale..:D na skupinu POLEMIC sme pogovali..:D prostě já a POGO! :D to byla páka..:D a na Horkýže sem si vyřvala hlasivky..:D a hned po nich Iné kafé...:D tgže hlasivky v prdeli:D a na Iné kafé mňa vzal Mates za krk! :D a prostě my ve 3 řadě u repráků a já za krkem :D no jó :D já nechtěla..:D to ON :D ...a pak v noci na kabátoch, já prostě mrtvá..:D my tam s Matesem sme sa furt drřali za ruky, páč tam bylo mega lidí, tg abysme sa neztratili..:D a vedle mě si stůpnul tgový dredáč...:D a on mňa chytil za pažu a škubnul se mňů a že sa s tým náckem nemám držat..:D přitom Mates měl dlůhé kudrnaté vlasy..:D jasně, uplný nácek :D ale tg sme sa nedržali, až pak jak sme šli do stanu :D ale vlastně jo, dražali :D já si stůpla před něho a on mě chytil za boky a tg sme to rozjeli :D:D:D ale víte co je nejhorší? že jediné co o něm vím je že má 2 bráchy..(Toma a Martina, jk sem psala..) a že mu je 14 a že je z Nového Města nad Váhom.. a ani nwm příjmení ani FCB ani mobil ani ICQ! :( ale..aspoň si ho budu pamatovat furt stejně..:D a prej si mám příští rok postavit stan na stejném místě :d jo to bude lehké..:D nejdál co to šlo, šak jasné:D až v rohu :D uplně v prdeli..:D vedle toitoiek :D no a? :D vůbec to tam nepáchlo...:D:D:D:D:D no a už nwm co psát...:D asi jen že Škwoři byli super, ale skoro nikdo na nich nebyl, ani Mates...:( :D a ještě že miluju POLEMIC...:D protože si vždycky vzpomenu na mě a Matesa a Martina a Toma jk mě učili pogovat :D no a já jdu ven :D páá:-* :D

Včerejšek a dnešek :)

2. července 2010 v 10:11 | LuciiNQa |  Moje příhody.. články.. blobosti.. atd.. xD xD
včera mi Dada s Eddiem napsali ať du na soft, že mám bát v 13:00 u vysílača :D a pak napsali že nemají odvoz, že přijedou za hoďku, ale ať tam du a řeknu to ostatním..:D a já tam došla tg 13:20 :D:D:D a to byla řezba :D a šeci na mě čuměli jak na vola :D ale nwa..:D tg sem jim to vzkázala a šla sem s nima na místo :D tam si všichni zkoušeli zbraně a já byla mrtvá :D:D:D a pak tam došel Dada s Eddiem a se Šurykem :) a Dada prostě uplně super hlas :D já se tam tg smála :D a Eddie mi donesl brýle, svářečské :D já byla mrtvá :D ale byly krásné :)) no a pak mě zavolala ségra kde su..:D já že na softu :D a z ní byste sa posrali :D prostě uplně panikařila že mě zastřelí :D:D:D:D tak sem tg za 2 hoďky šla domů..:D a večer sem si pak psala s Dadu..:) tg on si píše s Terkou :) a já prostě cítím že spolu budou! :D já jim to tak přeju! :D a pak ještě pozdějc sem si psala s Eddiem :) já ho začínám mít hooodně ráda:) je strašně milý :) a napsal mi že mě má rád :) a pak sme se hádali jestli má on radši mě nb já ho :D :P :D jo a ještě před tím než sem si psala s Eddiem a s Dadu, sem byla s Terezkou a s Petrem venku :D a šli sme na kopec, že končí soft že dem za nima :D a oni už tam nebyli! a my sme si myslely (já a Terka, Petr ne :D) že ještě hrají..:D tg sme tam 2 hodiny čekali :D a tg sem mezitím psala Ojdovi ať de na kopec...:D a on tam došel jak sem já z tama sešla, páč sem musela domůů:D a prostě on mi volal..:D a že kde su..:D tg sem mu řekla že už pod kopcem..:D a on že "si u kolejí?" já že jóóó :D a tg sem mávala jk debil..:D já ho neviděla, on že na mě čumí :D sem byla mrtvá..:D a pak mi dal k telefonu Víta, kterému říkám Qido :D já si první myslela že je to Kuba..:D tgže prostě já do toho telefonu "Kubíčku si to ty? :D" a on enm "že Kubíček" a smál se :D a já sem tak přemýšlala a Ojda že "znáš ho! no neznáš ale už si s ním volala.." a já "Qído!" :D a oni se tam všichni smáli, já je slyšela až do dědiny :D:D:D a Havlín pak pištěl :D a prej ať du nahoru :D ale já nešla :P :D tgže všichni (Ojda, Kryšotek, Qído, Havlín) zbytečne 3,5 km :D jen aby mi zavolali :D jo tg to se mnou Ojda dlůho nepude ven....:D neva:D já v pondělí pojedu do Hrádku se Šájí, tg ho navštívíme..:D ....JOJDÁÁÁ! já se nějak rozepsala :D tg končíím, páá! :D ...v neděli se vrátím, jedu po obědě na ten Fesťák s bráchou:D no my měli jet už včera, ale to tam byly jen 3 kapely..:D a měli tam být Rybičky48, ale přeložili je na dnes..:) tg se už těšíím! pááá:-*

no zdár :D

1. července 2010 v 7:46 | LuciiNQa |  Moje příhody.. články.. blobosti.. atd.. xD xD
no tg jkó :D já to (ne)podstatné rychle zhrnu..:D tgže..:D na výzo mám dvojku z dějáku, jinak samé..:D ale sere mě to víc než kdybych měla tři dvojky :// :D no a začaly prázky, ale to všichni víte :P :D ale málo kdo ví že je nemám ráda :P :D mě se bude prostě stýskat..:(( :D ale né po všech :d páč s některýma budu...:D se Šájíí budu jezdit na kole:)) s Boženkou budu bývat ve slavexu i se Šájí a Vejů a Gábí :D s Ojdou a s Kubou budu SNAD chodit ven často :D protože oni sou uplní týpci :P :D a s Ondrou Vaculíkem budu choditven tg 1x za týden, když budu v Popově, a až budu v Popově na týden tg tam s ním budu furt :P :D ..na kupka jezdit nechci :D já to tam nemám ráda...:D aa s Dawoškem pudem taky někdy ven prej :D ale vůbec netuším kdy a kde :D no na to kupko možná přeca někdy pojedu, ale.. nechce se mi :P :D já si radši budu psát s Dawiiskem :P :D už sem zjistila co poslouchá :D poslouchá HLAVNĚ SABATONY :D a já je taky miluju! :D a taky se mu líbí toto >>>

a já sem do toho teď úplně zažraná :D jo a nemůžu najít USB k foťáku..:D tgže až se brácha vzbudí :P :D:D no nic, jdu si psát s Patrikem, to je tgy borec :D as si zahrajem CS :D :D :D páááááá :-**